مقالات

شیلنگ 2 اینچ برزنتی

شیلنگ برزنتی 2 اینچ مارشال

شیلنگ 2 اینچ برزنتی

در انجام بسیاری از کارها نیاز به انتقال آب از منبع اصلی یا لوله آب ،

به مکانی دیگر داریم . کارهایی مانند شستشو ، آبیاری درختان ، عملیات

اطفا حریق ، پر کردن مخازن دیگر و … از جمله این موارد هستند.

.

وسیله ای که باید از آن استفاده کنیم ، حتما باید انعطاف پذیر باشد

تا بتوان در صورت نیاز ، طول مورد نیاز را تغییر دهیم و یا به اطراف تغییر جهت دهیم.

شیلنگ 2 اینچ برزنتی در پمپ ها ی  2 اینچ این کار را بخوبی برای ما انجام می دهد . بطور کلی ، شیلنگ های برزنتی

معمولا جهت مصارف آتش نشانی واطفا حریق مورد استفاده قرار میگیرد ودر بعضی از موارد به دلیل انعطاف بالا وکیفیت خوب این محصول در با غ ها مزارع و پروژه های ساختمان سازی وعمرانی نیز از آن استفاده میشود.

 

در طرف مقابل شیلنگ آتش نشانی باید حجم بالایی از آب را به محلی دورتر پرتاب کند تا عملیات اطفا حریق صورت پذیرد . حال با ذکر این مقدمه کوتاه ، قصد داریم محصولی از گروه شیلنگ های  آتش نشانی به شما عزیزان معرفی کنیم :

شیلنگ آب آتش نشانی برزنتی 2اینچ 

 

این محصول در واقع از یک شیلنگ لاستیکی نازک از جنس رابر به ضخامت داخلی 1 اینچ  تولید شده است که با یک روکش برزنتی از نخ پرلون حمایت می شود . کار اصلی این روکش ، در وحله ای اول بالا بردن مقاومت شیلنگ در برابر عبور آب با فشار بالا می باشد.

 

دومین وظیفه ای که  لایه روکش برزنتی دارد جلوگیری از آسیب های محیطی از قبیل بریدگی در هنگام برخورد با اجسام تیز و برنده می باشد که در هنگام انجام عملیات اطفا حریق و با روی زمین کشیده شدن شیلنگ آب بسیار محتمل می باشد . این محصول با انواع فشار کاری مختلف تولید میگردد.

معمولا طول این محصول 20 متر می باشد و البته طول 20 متر بصورت استانداردی برای شیلنگهای آتش نشانی درآمده است و تمامی شیلنگهای آتش نشانی بطور معمول همین طول را دارند . مگر اینکه بصورت سفارشی تولید شوند .

 

طول 20 متر برای انتقال آب به مسافتی با فاصله 20 متری مناسب است . اما اگر بخواهیم آب را به مسافتهای بیشتری انتقال دهیم چه باید کرد ؟ که در مقالات بعدی بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت.

شما میتوانید برای خرید لوله های خرطومی شیلنگ های برزنتی و اتصالات کشاورزی وتحویل در شهر خودتان به سایت رسان آب مراجعه بفرمائیدوخریدی راحت و مطمئن را تجربه بفرمائید.

www.rasanab.com

رسان آب       

لوله واتصالات   کشاورزی وصنعتی     

مشاوره: 09001051369 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *