مقالات

زراعت بهاره در استان گلستان

زراعت بهاره همان طور كه از نامش پیداست، کشتی است که گیاهان در اوایل بهار كاشته می شوند. پس از جوانه زدن، گیاه جوان در بهار رشد می کند. محصول آن را تا اواخر تابستان برداشت می كنند. گیاهی را در بهار زراعت می كنند كه در آن منطقه کشت پاییزه آن گیاه نمی تواند در برابر سرمای سخت زمستانی، مقاومت نماید. معمولاً پس از تهیه بذر و زمانی كه دمای خاك کمی افزایش پیدا کرد، شروع به زراعت بذرها می کنند. البته اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد، می توان زراعت را زودتر انجام داد.

در این مقاله به بررسی کشت بهاره برنج در استان گلستان و  کشت بهاره در شهرستان کلاله گلستان می پردازیم . با رسان آب همراه باشید.

زراعت بهاره برنج در گلستان

در زراعت بهاره هم انواع کیفی برنج مانند: طارم هاشمی، طارم سنگی و طارم دم سیاه و هم انواع پر محصول مانند: فجر، ندا و شیرودی کشت می‌شود. در ۶۷ هزار و ۸۶۸ هکتار برنج که در گلستان کشت می شود ، ۳۳۸ هزار و ۶۷۵ تن محصول تولید بدست می آید.

زراعت بهاره در کلاله

بیشترین زراعت بهاره و تابستانه در کلاله مربوط به شالی با چهار هزارو ۲۰۰ هکتار، هندوانه بذری و خوراکی با هزار و ۴۰۰ هکتار، آفتابگردان با ۷۱۰ هکتار و ذرت علوفه‌ای با ۱۲۰ هکتار است.میزان تولید از سطح زیرکشت زراعت بهاره و تابستانه در کلاله ۴۲ هزار و ۱۰۰ تن محصول است که بیشترین تولید مربوط به شالی با ۱۸ هزار و ۹۰۰ تن و ذرت علوفه‌ای با هفت هزار و ۲۰۰ تن می‌باشد.

 

ما در مجموعه رسان آب به شما در شناخت بهتر و تهیه لوله و اتصالات کشاورزی کمک خواهیم کرد.

شما میتوانید برای خرید لوله های خرطومی و اتصالات کشاورزی

وتحویل در شهر خودتان به سایت رسان آب مراجعه بفرمائیدوخریدی

راحت و مطمئن را تجربه بفرمائید.

www.rasanab.com

رسان آب       

لوله واتصالات   کشاورزی وصنعتی     

مشاوره: 09001051369 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *