مقالات

شیلنگ آتش نشانی (شیلنگ برزنتی)

شیلنگ آتش نشانی در میان لوازم آتش نشانی ، بعد از کپسول آتش نشانی قطعا در بالاترین سطح قرار دارد. با این وسیله می توان آب را از مخزن به نقاط خیلی دورتری منتقل کرد.گو اینکه در مواقع زیادی امکان نزدیکتر کردن مخزن آب به آتش را نداریم.

شیلنگ برزنتی ، نوعی شلنگ با لایه داخلی لاستیکی و لایه بیرونی با پوشش فیبر مصنوعی بسیار مستحکم است. شیلنگ برزنتی در ابعاد و اندازه‌های مختلف  تولید و عرضه می‌شود. این محصول پرکاربردترین شیلنگ آتش نشانی در سراسر جهان است. شیلنگ برزنتی علاوه بر سبک بودن، با توجه به ویژگی تاشونده بودن، فضای کمی اشغال کرده و استحکام بسیار بالایی دارند.

در ساخت شیلنگ برزنتی، لایه داخلی لاستیکی توسط لایه خارجی از جنس پلی استر یا پرلون، تابیده می‌شود. لایه خارجی به عنوان مقاوم کننده لایه داخلی در برابر فشارهای شعاعی ناشی از عبور آب از داخل شیلنگ عمل می‌کند.

شیلنگ برزنتی  با توجه به کاربرد در عملیات اطفای حریق و سایر عملیات انتقال آب (اعم از کشاورزی و تخلیه آب در گودبرداری)، همواره در معرض چرخه‌های خیس شدن و خشک شدن است.

به همین دلیل پوشش خارجی شیلنگ آتش نشانی به گونه‌ای ساخته می‌شود که رطوبت را به خود جذب نکند. زیرا ماندگاری رطوبت بر روی لایه خارجی، عامل اصلی پوسیدگی و کاهش عمر مفید شیلنگ آتش نشانی است.

ما در مجموعه رسان آب به شما در شناخت بهتر و تهیه شیلنگ های برزنتی کمک خواهیم کرد.

شیلنگ برزنتی 3 اینچ مارشال

شما میتوانید برای خرید لوله های خرطومی و اتصالات کشاورزی

وتحویل در شهر خودتان به سایت رسان آب مراجعه بفرمائیدوخریدی

راحت و مطمئن را تجربه بفرمائید.

www.rasanab.com

رسان آب       

لوله واتصالات   کشاورزی وصنعتی     

مشاوره: 09001051369 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *