مقالات

کاربرد لوله های خرطومی کشاورزی

لوله خرطومی آلی فلکس

وجود لوله های خرطومی کشاورزی در صنعت و کشاورزی نقش بسیا کلیدی و حیاتی را ایفا می کند. این شیلنگ ها بر اساس نوع کاربرد در سایز و متراژ های مختلف تولید می شوند.

اگر بخواهیم به برخی کاربردهای کلیدی این نوع شیلنگ بپردازیم خواهیم گفت :

کاربری اصلی لوله خرطومی طوسی کشاورزی جهت انتقال آب به اراضی کشاورزی، باغات و لوله کشی ها و کانال های آب است. اما در مواقعی جهت انتقال مواد نفتی، شیمیایی و گازی هم مورد استفاده قرار می گیرد. مواد شیمیایی و سمی که ممکن است برای این کانال بسیار آسیب رسان به شمار بروند. اما ساختار این لوله خرطومی به گونه ای است که در برابر تمامی این عوامل شیمیایی آسیب رسان بسیار مقاوم بوده و دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد.

سطح خارجی این لوله خرطومی کاملا عاری از هرگونه درز و شکافی است . اما این خصوصیت در مورد لایه داخلی آن هم صادق است . این امر موجب می شود که مواد و خصوصا مایعات به هنگام عبور از داخل لوله خرطومی، از هیچ سوراخی نشتی نکرده و در میانه راه به بیرون از لوله منتقل نشود.به همین علت به هیچ وجه منجر به اتلاف اترژی نشده و در نتیجه مواد با سرعت بالا به مقصد منتقل خواهند شد.

از دیگر ویژگی لایه داخلی این لوله خرطومی این مورد است که سطح داخلی عاری از هر گونه پستی بلندی است. به همین علت مواد به هنگامی که از داخل این لوله خرطومی عبور می نمایند، در میانه راه به هیچ دست انداز و مانعی گیر نکرده و هیچ چیزی سد راه حرکتی آن ها نخواهد شد.در نتیجه به سرعت و بدون هیچ محدودیتی به مسیر خود ادامه داده و در زمانی کوتاه به مقصد خود خواهند رسید.

ساختار لوله خرطومی کشاورزی

ساختار کلی لوله خرطومی کشاورزی به این صورت است که دارای سه لایه می باشد. لایه های رویی و زیرین آن از جنس پی وی سی مرغوب و ضخیم است که طوسی رنگ می باشند و دارای سطح بسیار صاف و یکدست می باشد که جهت عبور آب و مایعات و در شرایطی هم ذرات ریز بسیار مناسب می باشد. لایه میانی از جنس پی وی سی مقاوم است که سفید رنگ می باشد.  این سه لایه در کنار یکدیگر ساختار مقاوم و محکم لوله کشاورزی را تشکیل می دهند.

لوله آب کشاورزی در سایزهای 1 – ¼.1 – ½.1 – 2 – ½.2 – 3 – 4 – 5 – 6 – 8 اینچ قابل تولید و ارائه می باشند و این تنوع در سایز به دلیل کاربری های گوناگون لوله خرطومی می باشد.

لوله خرطومی کشاورزی در طول های استاندارد 20 تا 50 متر نیز قابل تولید بوده . می توان بر حسب نیاز قسمت های مختلف آن را برش زد و مورد استفاده قرار داد.

قیمت لوله خرطومی طوسی کشاورزی:

از دیگر ویژگی های بسیار مهم لوله خرطومی طوسی کشاورزی این است که در هزینه ها بسیار صرفه جویی می کند. علت این صرفه جویی نیاز به صرف هزینه بسیار پایین جهت تولید این لوله خرطومی و سپس اجرای آن در محل پروژه است. بدین ترتیب که می توان با صرف هزینه بسیار اندکی این لوله خرطومی را تولید و سپس راه اندازی نمود. در نتیجه در مورد هزینه ها بسیار صرفه جویی کرده و مقرون به صرفه می باشد.

 

در نتیجه با بررسی و مقایسه این لوله خرطومی با بسیاری از انواع متنوع و گوناگون نمونه های موجود و مشکلات و درسرهای بسیاری که در زمینه های مختلف به وجود می آورند، می توان به ایننتیجه دست یافت که استفاده از لوله خرطومی طوسی کشاورزی به جای انواع کانال های گفته شده و جایگزینی برای آن ها، یک راه بسیار مناسب به شمار می رود چرا که این لوله خرطومی نه تنها مشکلاتی را به وجود نمی آورد، بلکه با مزیت های خود موجب بهبود عملکرد سیستم می شود.

ما در مجموعه رسان آب به شما در شناخت بهتر و تهیه لوله های خرطومی کمک خواهیم کرد.

لوله خرطومی 2.5 اینچ آلی فلکس

شما میتوانید برای خرید لوله های خرطومی و اتصالات کشاورزی

وتحویل در شهر خودتان به سایت رسان آب مراجعه بفرمائیدوخریدی

راحت و مطمئن را تجربه بفرمائید.

www.rasanab.com

رسان آب       

لوله واتصالات   کشاورزی وصنعتی     

مشاوره: 09001051369 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *